3 شرکت فروش برتر داکت اسپلیت ایران رادیاتور تاسیسات دات کام در بازار ایران کدامند؟
به مرجع تخصصی موزیک خوش آمدید
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 79
:: بازدید سال : 303
:: بازدید کلی : 1495
3 شرکت فروش برتر داکت اسپلیت ایران رادیاتور تاسیسات دات کام در بازار ایران کدامند؟

ویژگی‌های داکت اسپلیت کاستی سقفی

داکت اسپلیت ایران رادیاتور مانند سایر وسایل خنک کننده یا گرم کننده (تهویه هوا، کولرهای آبی، شکاف یا هر وسیله دیگری) که بطور افقی نصب می‌شود. یک نکته بسیار مهم این است که در مجاری عمودی به دلیل اختلاف فشار در ارتفاع متفاوت، بازده کلی سیستم خنک کننده یا گرمایش تحت تأثیر قرار می‌گیرد، اما در تقسیم کانال‌های سقف، زیرا بالاتر بخشی از کانالها به صورت افقی ساخته شده است، کارایی کلی دستگاه بالاتر از کانالهای عمودی به سمت مراکز است

داکت اسپلیت ایران رادیاتور در پارتیشن‌های مجرای سقفی، در بالای سقف کاذب ساختمانها پنهان می‌شوند و همچنین پارتیشن کانال در همان مکان به کانالها متصل شده و یا در محیط کار و دفتر توزیع می‌شود.

در این مقاله از سری مقاله‌های رادیاتور گاز ایران، می‌خواهیم یکی از مهمترین ویژگی‌های پارتیشن داکت اسپلیت ایران رادیاتور را برای شما بیان کنیم تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید.

مهم‌ترین ویژگی‌های داکت اسپلیت های سقفی

امکان تهویه همزمان چندین فضا، لوله کشی بزرگ، قابلیت شستشوی فیلتر و دسترسی آسان، استفاده در دمای بسیار بالا از مزایای تقسیم مجرای سقف است. امروزه طراحی داخلی خانه بسیار مهم شده است. امکانات و طرح‌های به کار رفته در دکوراسیون داخلی از جنبه‌های مختلف مورد توجه و اجرا قرار می‌گیرد. سقف‌های کاذب که در زیر سقف اصلی نصب شده‌اند، تأثیر زیادی در کاهش ارتفاع و اتلاف انرژی دارند. بنابراین، آن‌ها نه تنها به عنوان یک طراحی زیبا در معماری داخلی، بلکه همچنین برای کاهش مصرف انرژی و نور منحصر به فرد، پوشش نقص سقف اصلی استفاده می‌شود.

ویژگی‌های داکت اسپلیت های سقفی

برای نصب کانالهای تقسیم شده در سقفهای کاذب ابتدا باید محل و تعداد کانالهای تقسیم شده مورد نیاز تعیین شود، ظرفیت کانالهای تقسیم شده بررسی شود، سپس با توجه به سقف کاذب و مجاری و نصب لوله، مناسب‌ترین مکان برای کانالها تقسیم شده یا تقسیم مجاری تعیین می‌شود. در صورت نصب داکت اسپلیت ایران رادیاتور توسط نصابان سایت ما که تیمی مجرب و ماهر هستند، هیچ نقصی در سقف کاذب ایجاد نمی‌شود و مسیر داکت اسپلیت ایران رادیاتور به شکلی ظریف و در خفا کاملاً پیموده می‌شود.

در پارتیشن‌های کانال هوایی امکان کانال ریزی در مناطق بیش از 30 متر وجود دارد، به این معنی که اگر فاصله بین قسمت داخلی و قسمت بیرونی پارتیشن کانال حتی به بیش از 30 تا 60 متر برسد، امکان انجام آن وجود دارد بدون کاهش کارایی دستگاه لوله کشی. آفرین.

با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های پارتیشن مجرای سقف، این دستگاه یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های خنک کننده است و در مناطق گرمسیری که دمای هوا از 50 درجه بیشتر می‌شود به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همانطور که در بالا گفته شد، این دستگاه یک دستگاه دو منظوره است و در حالت گرمایش، با نصب یک سیم پیچ آب گرم، هوای گرم، خنک و سبک را به محیط زندگی و کار شما وارد می‌کند.

پارتیشن‌های داکت مجهز به انواع فیلترهای قابل شستشو، ضد قارچ، ضد آلرژی و ضد آلرژی هستند، فناوری نانو به کار رفته در این فیلترها محیط بسیار مطبوعی را برای شما ایجاد کرده است.

یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تقسیم کانال سقفی استفاده از محدوده سرمایش یا گرمایش است، در پارتیشن‌های کانال از فناوری چند سرعته و فن استفاده می‌شود، انعطاف پذیری سیستم افزایش می‌یابد و قابلیت‌های خنک کننده انعطاف پذیر را به شما می‌دهد.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 158
موضوعات مرتبط: عمومی , ,
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

نویسنده : پانیذ
تاریخ : پنج شنبه 15 آبان 1399
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به مرجع تخصصی موزیک خوش آمدید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید